joi, 17 septembrie 2009

Imi citeam postarile si mi-am dat seama ca nu imi place deloc ce am scris si cum am scris. Daca m-as apuca de meseria asta cu siguranta as da faliment. Tre` sa spal rufe; iar sunt singura acasa. Scoala a inceput si pare in regula, numai ca avem niste profi obsedati care deja ne dau teste (loser). Dupa ce toata vara m-am trezit in miezul zilei, acum tre sa ma trezesc inainte de rasaritul soarelui. Cand ma gandesc ca la ora la care ma intorc de la scoala eu eram visand frumos in al meu pat ma ia cu rau. Si metrourile sunt aglomerate la orele alea si la 7 jumate eu stau ca un elev exemplu in banca mea injurand in gand profesorii si toti membrii acestei institutii. Mi-am zis ca daca ala care a infiintat scoala ar mai fi trait, l-as fi omorat eu inca o data!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu