luni, 31 august 2009

SAU


Ce zi deprimanta, teoretic ultima zi din vara.Cat de lipsita de chef sunt, total dezolata. E innorat, cred ca iar o sa ploua...Imi aduc aminte de ce melancolie ma bucuram acum doi ani si cat de indragostita eram. Am chef sa ma inchid in casa, sa ascult muzica si sa imi pun o perna pe cap in speranta ca voi adormi. Iar e dezordine la mine in camera, trebuie sa fac ordine, dar tot lene mi-e. Tre' sa-mi iau adio de la noptile albe de vara petrecute razand in fata unui ecran care imi lumina camera in cel mai enervant mod posibil. Nu ma simt deloc fericita, imi vine sa ma urc pe pereti. Peste 24 de zile implinesc 17 ani, asa zisa varsta ideala. Eu tot prea mica ma simt ca sa ma bucur de frumusetea varstei, a micilor vicii, a insuficientei libertati. Oare cata satisfactie ai cand cumperi o bere sau tigari de la chioscul din cartier? Eh, nu-s chiar adepta viciilor, dar majoritatea suntem. Suntem cu totii niste narcotici chiar si pentru ca nu ne putem abtine de la un patratel de ciocolata sau de la melodia preferata sau un joc sau, sau si iar sau. Ei bine, eu stiu clar ca nu am devenit dependenta de scoala , de asta m-as putea lipsi :)). Ar trebui sa invat sa merg pe bicicleta, ce naiba, mai mare rusinea! Ce frustrant e atunci cand vrei sa faci un lucru, esti constient ca iti doresti ceva si totusi nu o faci; chiar nu pot pricepe de ce! Mai am de invatat, poate o sa imi dau seama de mai multe cand o sa depasesc si eu statutul de "minora" si o sa ajung la presupusa varsta la care ar trebui sa fii capabil de a lua propriile decizii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu